Загальна кількість переглядів!

середу, 13 січня 2021 р.

Є така думка... "Чи потрібна Нам європа?!"

Отак іноді думаю, а чого нас всі постійно хочуть з кимось об'єднувати ? То "тайожний союз", то європейський, то з православними, то з католиками.... . Ні, я нічо не маю проти участі в системі колективної безпеки на кшталт НАТО, що має на меті убезпечити себе від нападу агресивних "братів" наприклад. Але не обов'язково вступати у все, що існує. Я наприклад не особливо прагну вступати в ЄС, бо нічого хорошого там нема ( може тому Англія і виходить звідти) і тим більше в "тайожний союз". 

Може пора усвідомити, що ми особливі, ми інакші, з своїми історією, культурою, традиціями, героями, святими і т.д. Ми ж маємо приклади держав, які досить добре живуть без всіляких союзів. Взаємовигідне партнерство- так, союз - ні. Як на мене то вступ в такі організації як ЄС це крок до втрати багатьох перелічених вище речей, це крок до втрати ідентичності українця. Це кагал. А можливо нас так туди втягують, бо кагалом без національної свідомості, історичної державної тяглості та громадянської ідентичності легше керувати

В. Тимчук. 

1 коментар:

  1. То що ми особливі я переконався після виборів 2019 року! Цеж треба так лоханутися! Щодо вступу в ЄС, то це єдина можливість дистанціюватися від "любові братської" старшого брата, який від палкого кохання до молодшого брата, українців, став їх вбивати з "братською" любов'ю! Так що без допомоги демократичних країн, нам буде ой як не легко! Така моя думка.

    ВідповістиВидалити